ویسی تصمیم توهین نداشت/ جستوجو ماندن در لیگ برتر هستیم – خبردار

ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


خبردار

به گزارش خبردارو به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، بهرام رضائیان با اشاره به شرایط این تیم قبل از دیدار با تراکتور تبریز فرمود: پیش از هر چیز باید از حمایتو همراهی مردم شریف خوزستان، هواداران فهیم فولاد، پیشکسوتان ارزنده و همه دلسوزان فوتبال استان در روزهای قبل سپاس اختصاصی‌ای داشته باشم‌؛ به راستی که اندوخته‌های مهم فولاد خوزستان همین عزیزان می باشند و جای سپاس دارد که در هر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند. شکی نیست اعضای کادرفنی و بازیکنان فولاد هم با فهمیدن شرایط همه توان خود را برای خوشحال کردن مردم خوزستان در هفته‌های پایانی لیگ برتر به کار خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درمورد جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نظر گرفته، گفت: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود مختصر نخواهیم آمد.

پینگ پنگ باز ایران در مسابقات کانتندر قطر قهرمان شد - خبردار
ادامه مطلب

او گفت: چند ساعت زیاد تر تا بازی حساس فولاد روبه رو تراکتور باقی نمانده و در این چنین شرایطی پرداختن به موضوعات این چنینی جایز نیست؛ هرچند که باور داریم سخن بگویید‌هایی که آقای ویسی انجام داده، جز برای نظارت زیاد تر در راستای جاری شدن عدل در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان تصمیم بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشت. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی پیگیر خواهیم می بود تا خدای نکرده حقی از هیچ کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

رضائیان در آخر او گفت: باید تلاش کنیم تا در مقطع جاری هیچ قضیه‌ای اسایش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد به نتایج دلخواه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر دست اشکار کنیم تا موجبات خوشحالی و افتخار مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

لایق ترین نماد صلح جهانی ، سردار فداکاری بود که دهها میلیون در تشییع او حضور داشتند
ادامه مطلب
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

خبردار

اقتصاد

سلامتی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت خبردار دنبال کنید.

کسب وکار

فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی



منبع