برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد – خبردار

برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


خبردار

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امروز یک شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ بین دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود پالما به آخر رسید.

در این دیدار بارسلونا ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان پالما بازی را به تساوی کشاندند و در حالی که تنها ۸ ثانیه به آخر نیمه اول باقی مانده می بود از روی یک ضربه ایستگاهی و یک کار تمرین شده توانستند گل دوم را داخل دروازه آبی و اناری‌ها کنند.

بارسایی ها در حالی در نیمه اول با ناکامی به رختکن رفتند که پالما ۵ خطای خود را انجام داده می بود و ۲ خطای این تیم در اواخر نیمه اول به ۲ ضربه پنالتی از نقطه دوم منجر شد اما درخشش دروازه بان پالما علتشد هیچکدام از این ضربات راهی در چهارچوب نداشته باشد.

اگر صنعت نفت پول داشت بهترین تیم ایران می‌شد / به فکر قهرمانی و سهمیه نیستیم
ادامه مطلب

در نیمه دوم هم بازیکنان بارسلونا بودند که سراسر دعوا می‌کردند اما بازیکنان پالما با یک ضد دعوا سریع موفق شدند گل سوم را هم به ثمر برسانند.

در ادامه هم بارسلونا که دست به پاورپلی زده می بود به علت اخراج بازیکنش ۴ نفره شد تا سبزپوشان پالما از این زمان منفعت گیری کنند و گل چهارم را هم داخل دروازه حریف کنند. بلافاصله هم نادرست خط دفاعی بارسلونا علتشد توپ در خط دفاعی به مهاجم پالما برسد و او هم گل پنجم را برای تیمش به ثمر رساند.

پاسخ گل‌محمدی به سوال برنا در مورد علت‌های ناراحتی او از باشگاه پرسپولیس
ادامه مطلب

مسلم اولادقباد ملی پوش ایرانی پالما در این دیدار در لیست نفرات تیمش وجود داشت و در نیمه اول نزدیک به یک دقیقه به میدان رفت.

در اواسط نیمه دوم هم حدوداً یک دقیقه در زمین وجود داشت و در دقیقه ۳۰ به علت خطایی که مرتکب شد با کارت زرد جریمه شد.

به این ترتیب پالما که دفاع کننده گفتن قهرمانی این بازی‌ها می بود برای دومین بار پیاپی بر بام فوتسال اروپا ایستاد و از گفتن خود دفاع کرد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت خبردار دنبال کنید.

دسته بندی مطالب

خبردار

اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی



منبع