تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار – خبردار

تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


خبردار

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی تازه علتتحول نظر مشاوران ورزشی مالکان تازه باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که نظر تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را نقل کرده می بود اکنون باید چشم به راه تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرفتن ناکامی روبه رو آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل روبه رو سپاهان اصفهان در لیگ برتر علتشده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و این چنین مدیران اثرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند چشم به راه نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده می باشند تا درمورد ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

کار سختی روبه رو ذوب آهن داریم/ هر بازی برای استقلال یک فینال است - خبردار
ادامه مطلب

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار می بود نظر نهایی به همراه برنامه‌های خود را بعد از بازی با سپاهان به درویش اراعه دهد که تا این مدت این کار محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی روبه رو نساجی مازندران و ادامه وجود در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با سختی منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

تنیسورهای نوجوان ایران در مسابقات سطح دو آسیا فینالیست شدند - خبردار
ادامه مطلب

دسته بندی مطالب

خبردار

اقتصاد

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت خبردار دنبال کنید.

سلامتی

کسب وکار

فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی



منبع