بیشتر از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به سرزمین‌های خود برگشتند_خبردار

بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشور‌های خود برگشتند


خبردار







وزیر سرزمین فرمود: در طول یک سال قبل بیشتر از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشورهای خود برگشتند و برای این که مانع ورود اتباع غیرمجاز به ایران شویم ملزوم است که قوانین مربوط به این حوزه در مجلس اصلاح شود.



به نقل از تجارت‌نیوز، احمد وحیدی درمورد آخرین عمل های انجام شده برای ساماندهی اتباع خارجی فرمود: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع تازه را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز می باشند و در سرزمین می همانند بر پایه نیازمندی های اظهار شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد می بود و براین ساس ساماندهی خواهند شد.

گمان دعوا ایران به یک مرکز دیپلماتیک اسرائیل_خبردار
ادامه مطلب

او همین طور گفت: اکنون اطلس شغلی توسط وزارت کار تهیه شده و استان های گوناگون بر پایه نیازشان برسی می کنند که در هر استان چه مقدار به نیروهای کار اتباع خارجی نیاز دارند؛ طبیعتاً در سطحی که مورد نیاز هست، در سرزمین خواهند ماند و مابقی باید به کشورهای خودشان بازگردند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت خبردار دنبال کنید.

وزیر سرزمین در جواب به این سوال که در طول یک سال قبل چه تعداد اتباع به کشورشان بازگردانده شده اند، او گفت: بیشتر از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به کشورهای خود برگشتند، اما یک اشکالی داریم و این که برخی از این افراد از طریق مرزها مجدد داخل ایران می شوند لذا دستگاه ها ناچار می شوند که مجدد آنها را به کشورهای خود برگردانند. موارد بسیاری داریم که از ایران خارج شدند و بعد از مدتی مجدد داخل کشورمان شدند.

زباله‌سوزی یکی از دلایل آلودگی هوای تهران است
ادامه مطلب

وحیدی پافشاری کرد: قوانین ما کفایت ملزوم برای برخورد با افرادی که غیر مجاز و برای چندین دفعه به سرزمین می آیند را ندارد که باید از طریق مجلس شورای اسلامی قوانین مربوط به برخورد با افرادی که برای چندمین بار داخل سرزمین می شوند، اصلاح شود تا از طریق قانون بتوانیم مانع ورود آنها به سرزمین شویم.





منبع :


شفقنا






دسته بندی مطالب

خبردار

اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی



منبع