[ad_1]
خبردار
ادارات و بانکهای استان قم در روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه به علت مدیریت مصرف انرژی تعطیل خواهد شد.
به نقل از تجارتنیوز، در پی افزایش بیسابقه دمای هوا و روال افزایشی مصرف برق، بر پایه تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط ضروری استان و به منظور حمایتاز قسمتهای کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، کلیه دستگاههای اجرایی، بانکها و بیمههای استان (به استثنای واحدهای ذیربط در مراکز درمانی، دستگاههای خدماترسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانکها و مراکزی که دارای نوبت کاری می باشند) با منفعت گیری از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه ۲۸ تیر تعطیل خواهند می بود.
بر پایه گزارش روابط عمومی استانداری قم، شعب مرکزی یا منتخب بانکها در روز پنجشنبه فعال خواهند می بود.
کلاسهای کلیه مؤسسات و آموزشگاهها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاههای زبان، اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاههای اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد می بود.
منبع :
ايسنا
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع
More Stories
افزایش حقوقها سال آینده دو مرحلهای میشود؟_خبردار
طلای جهانی افزایش یافت / هر اونس طلا بیشتر از 5071 دلار_خبردار
بورس دلنشین اما نااطمینان است_خبردار