تیم کوک مزایای اپل را علتبرتری هوش مصنوعی این شرکت می داند_خبردار

تیم کوک مزایای اپل را باعث برتری هوش مصنوعی این شرکت می داند


خبردار

تیم کوک مدیرعامل اپل هوش مصنوعی اپل را به علت وجود موتور عصبی در تراشه‌های سیلیکون و تمرکز این شرکت روی نگه داری حریم خصوصی را برتر از رقیب ها می‌داند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اظهار گزارش مالی سه ماهه دوم شرکت اپل صورتیم کوک مدیرعامل این شرکت و لوکا ماستری مدیر ارشد مالی اپل انجام شد. در این جلسه اطلاعاتی در رابطه هوش مصنوعی اپل و برتری‌های آن نسبت به رقیب ها نیز گفتن شده است. تیم کوک در زمان سخن بگویید در رابطه کنفرانس wwdc ۲۰۲۴ این شرکت در ماه آینده و نمایش اعلامیه های آماده شده شوق خاصی داشته است. اگرچه وی در سخن بگویید‌های خود صراحتاً از وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی به ios ۱۸ صحبین نکرده است، اما به ادامه اندوخته‌گذاری‌های قابل دقت اپل روی هوش مصنوعی اشاره داشته و حرف های است به زودی اطلاعات زیاد شوق انگیزی را در این عرصه به مشتریان اراعه خواهد کرد.

بهترین ها است برای فروشگاه اینترنتی کوچک تا بزرگ کدام است؟_خبردار
ادامه مطلب

تیم کوک در ادامه سخن بگویید‌های خود به مزایای این شرکت شاره کرده و حرف های است این مزایا علتخواهد شد تا هوش مصنوعی اپل نسبت به رقیب ها نزدیک باشد. وی به موتور عصبی تراشه‌های سیلیکون و تمرکز اپل روی نگه داری حریم خصوصی به گفتن برخی از این مزایا اشاره کرده است. تیم کوک در این مورد حرف های است: قوت تحول آفرین و نویدبخش هوش مصنوعی مورد باور اپل بوده و مزایای این شرکت شامل یکپارچه سازی سخت افزار و نرم افزار به همراه خدمات است. موتور عصبی سیلیکون و تمرکز اختصاصی روی حریم خصوصی زیربنای گسترش در اپل به شمار می روال.

مطابق شایعه ها اپل تصمیم دارد تا آخر سال جاری ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را همراه با سیستم عامل خود به کاربران اراعه کند. گمان دارد برخی از این ویژگی ها در مراسم WWDC و طی ماه آینده معارفه شوند. برخی از آن ها شامل دستیار هوشمند سافاری و پلی لیست هوشمند برای Apple Music به همراه چت بات می باشند.

رشد پیروزی آمیز هواوی در چین و ادامه افت فروش آیفون
ادامه مطلب
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

خبردار

اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت خبردار دنبال کنید.

فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی



منبع