آبا بورس در خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی نقش دارد؟_خبردار

آبا بورس در خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی نقش دارد؟


خبردار


به نقل از تجارت‌نیوز، محمود گودرزی به نقش بازار اندوخته در تحقق شعار جهش تشکیل با شراکت مردمی اشاره کرد و افزود: بازار اندوخته از طریق جذب منبع های مالی و هدایت آن از قسمت غیرمولد به قسمت تشکیل و مولد می‌تواند ایفاکننده نقش مهم و تعیین‌کننده‌ در تحقق اهداف اقتصادی همانند اشتغال‌زایی، تشکیل، مهار تورم و شکوفایی صنعت و تشکیل باشد.

خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست_خبردار
ادامه مطلب

گودرزی خاطرنشان کرد: افزایش رشد تشکیل نیز به نوبه خود تبدیل رشد اقتصادی، افت بیکاری، افت رشد تورم، افزایش صادرات و افت واردات شده و در ادامه عرصه‌ساز افت تورم و رشد تشکیل در همه ابعاد اقتصادی سرزمین خواهد می بود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت خبردار دنبال کنید.

مدیر عامل بورس تهران با گفتن این که بازار اندوخته با اراعه برخی سازوکارهای مؤثر همچون فراهم مالی بنگاه‌های اقتصادی، افت هزینه فراهم مالی، تحکیم قسمت خصوصی و کارآفرینی و تسهیل فرآیند خصوصی‌سازی به گفتن یک عامل محرک در اقتصاد سرزمین عمل می‌کند، تصریح کرد: این نقش‌آفرینی موثر، عرصه‌ساز رشد و گسترش اقتصادی پایدار، تشکیل زمان‌های شغلی، تحکیم تشکیل داخلی و در نهایت مهار تورم خواهد می بود.

وی اظهار داشت: بازار سهام با جذب نقدینگی و فراهم کردن دسترسی به منبع های مالی برای شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و اراعه گزینه‌های تامین مالی این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا ضمن افت هزینه‌ها، پروژه‌های گسترش‌ای و تولیدی خود را فراهم مالی کرده و کسب‌وکار خود را گسترش دهند.

قیمت تتر از 70 هزار تومان عبور کرد!_خبردار
ادامه مطلب

مدیر عامل بورس تهران با اصرار بر این که بازار اندوخته با اراعه ابزارهای نوین مالی و فراهم کردن سکویی برای جذب اندوخته می‌تواند در تحکیم قسمت خصوصی و تشویق کارآفرینی موثر باشد، افزود: این بازار می‌تواند نقش مهمی در فرآیند خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی داشته باشد که این کار به مراتب جهت افزایش کارایی و رقابت‌پذیری در قسمت‌های گوناگون اقتصادی می‌شود.










دسته بندی مطالب

خبردار

اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی



منبع