دفاع کننده استقلال دربی را از دست داد – خبردار

مدافع استقلال دربی را از دست داد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به نقل از خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به آخر رسید.

در جریان این دیدار ایمان سلیمی در دقیقه ۴۱ به علت صدمه دیدن از ناحیه سر و چشم موفق نشد به بازی ادامه دهد تا کوین یامگا جانشین او در میدان بشود.

بعد از این دیدار و بازدید‌های پزشکی اشکار شده که صدمه دیدن این بازیکن جدی است و نمی‌تواند در بازی روز پنجشنبه استقلال روبه رو پرسپولیس به میدان برود.

پیش از این محمد حسین مرادمند دفاع کننده مهم آبی‌های پایتخت به علت صدمه دیدن شدید در دیدار با تراکتور دربی را از دست داده می بود.

با این شرایط دست جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای دربی در خط دفاعی خالی خواهد می بود.

[ad_2]

منبع