پیشگام عصر تازه سفرهای جاده‌ای_خبردار

556


خبردار

هنگامی از سفرهای جاده‌ای و گشت و گذار در سرزمین چند اقلیمی همانند کشورمان سخن به بین می‌آید، هر گردشگر ایرانی یا خارجی، گزینه‌های بیشماری پیش‌ روی خود دارد که فقط با طی کردن چند کیلومتر می‌‌تواند از آب‌و‌هوای گرم و خشک به طبیعت مملو از گل و گیاه، یا رشته‌ کوه‌های بلند و سر به فلک کشیده و سواحل خلیج فارس و دریای خزر برسد.

اکنون که در حال و هوای نوروز و آماده‌سازی برای سفر جاده‌ای ایمن، پر از اسایش و کم دغدغه هستیم، کیفیت بالای همراهی در داخل یک خودروی پیشرفته می‌تواند لذت این سفر جاده‌ای را دو چندان کند و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، خودرویی است که با اراعه مجموعه‌ای بی مانند از پیشرانه‌های الکتریکی و بنزینی، تکنولوژی‌های رفاهی و ایمنی و این چنین سازگاری با طبیعت، پیشگام سفرهای آینده و استمرار لذت گشت و گذار در طبیعت یگانه ایران خواهد می بود.

پیشتاز انقلاب تکنولوژیکی در بازار ماشین ایران

با انقلاب تکنولوژیکی در وسایل نقلیه و رونق خودروهای انرژی نو، اکنون دریچه جدیدی به سوی حمل و نقل جاده‌ای گشوده شده که اسایش، شوق و منفعت‌روی را بیشتر از هر دوره‌ای گسترش داده است. تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید به گفتن دومین خودرویی که به زودی توسط برند فونیکس NEV به بازار ماشین اراعه خواهد شد، مزایای تعداد بسیاری را برای سفرهای شهری و جاده‌ای افزوده است.

با ظهور دور جدیدی از انقلاب تکنولوژیکی و تحول صنعتی، بازار خودروهای انرژی نو در سراسر جهان داغ و رو به پیشرفت است. تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید آمده که تعریفی مجدد بر آنچه از قبل تا امروز وجود داشته، اراعه نماید که می‌تواند عرصه ساز رقم خوردن نگرشی متفاوت در عصر تازه باشد.

پیمایش گسترده و مصرف سوخت عالی

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با داشتن باتری ۱۹.۲۷ کیلو وات و مخزن بنزین ۶۰ لیتری، قوت پیمایش ماشین را تا ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌دهد و به راحتی می‌تواند بدون توقف یا وقفه کوتاهی شمال تا جنوب یا شرق تا غرب را پیمایش کند.

همه این مشخصه‌ها تبدیل پیمایش ۸۰ کیلومتری کاملا الکتریکی می‌شود که با تجهیزشدن به مخزن سوخت ۶۰ لیتری، در نهایت تبدیل مصرف ۱.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد شد. این چنین در حالت همه بنزینی نیز ۸.۲ لیتر مصرف می‌شود که عدد زیاد ایده‌آلی برای یک ماشین کراس اوور است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت خبردار دنبال کنید.

خودرویی که خودش را شارژ می‌کند

این ماشین پلاگین هیبرید دارای درگاه شارژ در تکه راست و نزدیک درب راننده است که به شما امکان شارژ ماشین تا ۱۰۰ درصد ظرفیت باتری را می‌دهد و در سفرهای روزانه و شهری خود از خانه تا سرکار یا برای صرف اوقات فراغت در داخل شهر، گزینه ایده‌آلی پیش روی شما است.

این امکان اختصاصی، با سیستم خود شارژی ماشین تکمیل می‌شود. تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید به شکلی طراحی شده که ماشین بدون نیاز به ایستگاه شارژ خانگی، فقط با اتکا به موتور بنزینی خود و این چنین ترمز کردن، باتری را شارژ می‌نماید. در واقع هنگامی پشت چراغ قرمز هستید و یا ماشین در میانه ترافیک با دور آهسته حرکت می‌کند، باتری با شدت مساعد شارژ می‌شود. در نتیجه اگر در شرایط جاری در منطقه شما ایستگاه شارژ عمومی نیست و یا به هر علت نمی‌خواهید یا نمی‌توانید از منبع برق خانگی هم منفعت گیری کنید، ماشین بدون هیچ مشکلی باتری را شارژ می‌کند و مصرف سوخت را به حد زیاد بسیاری افت می‌دهد.

صرفه جویی و افت آلایندگی

نوروز زمان نفس کشیدن و سبز شدن مجدد زمین است و نگهداری از زمین، با اهمیت ترین دغدغه مشترک کشورها و ملت‌ها است. تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با مصرف ترکیبی ۱.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و افت مصرف بنزین، به جستوجو تحقق مقصد مشترک مردم در هم زیستی با گیاهان، درختان و دیگر جانوران و رقم زدن آینده‌ای پاک است. فناوری پیشرفته این ماشین مزیت بسیار سفرهای شهری کاملا الکتریکی و جاده‌ای با آلایندگی اندک را اراعه می‌کند.

قوت و کارایی بسیار

ترکیب دو موتور الکتریکی با یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتر توربو شارژ در هماهنگی با گیربکس DHT که حالت‌های گوناگون رانندگی را در سفرهای شهری و جاده‌ای اجرا می‌کند، تبدیل گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر و قوت ۳۲۶ اسب بخار و در نهایت شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با شدت ۷.۶ ثانیه می‌شود که فراتر از تعاریف جاری با استاندارد شبیه خودروهای بنزینی است.

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با اتاقی بزرگ و صندلی‌هایی تجهیزبه گرم کن و سرد کن، سیستم تهویه هوای هوشمند، نورپردازی ۶۴ رنگ و مانیتور ۲۴ اینچی توانایی جدیدی از سفر سبز را برای سرنشینان ماشین تامین می‌کند و جهش الکترونیکی را مشخص می کند.









دسته بندی مطالب

خبردار

اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی



منبع