خبردار
به حرف های مدیرکل دفتر هوشمندسازی و دادهکاوی راهآهن به طور کلی در ایام اوج سفرها، برای گرفتن بلیت آژانسها از وبسایتها جلوتر می باشند و طبیعی است شخصی که از طریق وبسایت عمل میکند از آژانس عقب میماند.
به نقل از تجارتنیوز، سعید حسنزاده مدیرکل دفتر هوشمندسازی و دادهکاوی راهآهن او گفت: شرکت راهآهن فروش بلیت قطارهای مسافری را به طور پیشفروش انجام میدهد و بخشی که باقی میماند بهمرور زمان به مردم فروخته میشود.
وی او گفت: اکنون نزدیک به ۲هزار آژانس مسافری ریلی و ۲۵ سایت اینترنتی به طور وب سرویس، بلیتها را به مردم اراعه میکنند.
حسن زاده اظهار داشت: به طور کلی در ایام اوج سفرها، برای گرفتن بلیت آژانسها از وبسایتها جلوتر می باشند و طبیعی است شخصی که از طریق وبسایت عمل میکند از آژانس عقب میماند.
وی یادآور شد: برای سامان دادن به این نوشته و مراعات عدل، راهآهن تصمیمی اتخاذ کرد که همه بلیتها در ساعت نخست از طریق وبسایتها اراعه شود و بعد از گذشت چند ساعت آژانسها داخل شده و بلیتهای باقیمانده را توزیع کنند.
مدیرکل دفتر هوشمندسازی و دادهکاوی راهآهن خاطرنشانکرد: هر چند در دقایق اولیه بلیت مسیرهای پرتقاضا به فروش رفت، اما توانایی زیاد خوبی هم از نظر فنی و هم از نظر مراعات عدل در فروش بلیت، در اندازه توان شرکت راهآهن می بود.
منبع :
تحلیل بازار
دسته بندی مطالب
منبع
More Stories
بهترین شیوه خرید بلیت قطار در ایام نوروز کدام است؛ آژانسهای مسافرتی یا وبسایتها؟_خبردار
بهترین شیوه خرید بلیت قطار در ایام نوروز کدام است؛ آژانسهای مسافرتی یا وبسایتها؟_خبردار
بهترین شیوه خرید بلیت قطار در ایام نوروز کدام است؛ آژانسهای مسافرتی یا وبسایتها؟_خبردار