یک باور رایج وجود دارد که در رابطه استراتژی های بازاریابی آنلاین، محتوا پادشاه است. در عصر دیجیتال امروزی، برای یافتن قیمت محتوایی با کیفیت، ملزوم نیست ناشر باشید. شرکتهای بیشتری به جای ساختن تبلیغاتی که در کنار محتوای دیگران اجرا خواهد شد، تلاش میکنند تا در سطحی عمیقتر به خوانندگان دسترسی اشکار کنند. با تشکیل محتوای مرتبط، دلنشین و مورد قیمت برای مخاطبان خود، می توانید ترافیک را افزایش دهید و رتبه خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید.
در حقیقت ارمنستان، از آنجایی که کسب و کار آنلاین با سرعتی سریع گسترش می یابد، استراتژی های بازاریابی سنتی جای خود را به استراتژی های بازاریابی دیجیتال می دهند. بازاریابان هوشمند از قبل میدانند که هنگامی بازاریابی محتوا به درستی برنامهریزی و اجرا بشود، میتواند به گسترش کسبوکار پشتیبانی کند.
اساساً، هنر برقراری ربط با مشتریان بازاریابی محتوایی، یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر تشکیل و توزیع محتوای مورد قیمت، مرتبط و منسجم برای جذب و نگه داری مخاطبان کاملاً تعریفشده و در نهایت، هدایت عمل های سودآور مشتری متمرکز است. به عبارت دیگر، به جای اراعه محصولات یا خدمات شما، اطلاعاتی را اراعه می دهیم که خریدارمان را باهوش تر می کند.
بازاریابی محتوا همیشه یکی از کارآمدترین راه ها برای جذب افراد به وب سایت شما بوده است. لحظه ای است که آنها از وب سایت شما بازدید می کنند، شما این زمان را دارید که آنها را به آنچه اراعه می کنید هدایت کنید و احتمالا آنها را به مشتریان، مشتریان و طرفداران تبدیل کنید. از طریق بازاریابی محتوا است که میتوانید کسبوکار خود را بدون نیاز به صرف حتی یک پنی رشد دهید.
به گفتن بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین، بازاریابی محتوای شما می تواند تأثیر بسیاری بر استراتژی بازاریابی دیجیتال شما داشته باشد. برای مدتی، وقتی که مقدار اطلاعات به بیشترین حد خود می رسد، سئو برای پیروزی آنلاین کسب و کار شما زیاد مهم است. تعداد بسیاری از مردم فکر میکنند که سئو فقطً به معنی بدست آوردن جزئیات فنی برای سازگاری وب سایت شما برای موتورهای جستجو است. اما سئو این چنین بازاریابی است . تشکیل یک وب سایت فوق العاده که مملو از محتوای سودمند باشد امکان پذیر است. اما برای موتورهای جستجو نامرئی خواهد ماند مگر این که آن را تبلیغ و بفروشید.
در ارمنستان، جایی که اکثر مشاغل محلی می باشند، منفعت گیری صحیح از تاکتیک های سئو می تواند محبوبیت شما را در بین مشتریان محلی افزایش دهد. در سال ۲۰۱۲، وقتی که گوگل بهروزرسانی ونیز خود را راهاندازی کرد، تغییری در نحوه رتبهبندی سایتها، نتایج محلی در فهرستهای مهم ارگانیک معارفه شدند. این بدان معناست که کسبوکارهای محلی دیگر نیازی به رقابت با دیگر نقاط سرزمین برای رسیدن به بالای نتایج جستجو ندارند. به این علت، چه یک کافه کوچک در ایروان، در ارمنستان، یا یک کافی شاپ بزرگ در نیویورک باشید، اکنون برای مشتریان محلی شما زیاد آسان تر است که شما را اشکار کنند. فهمیدن مقداری از سئو و شبکه های اجتماعی همه چیزهایی است که باید بدانید.
در حالی که طیف گسترده ای از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال با قیمت برای شرکت ها وجود دارد، سئو استراتژیک ترین اندوخته گذاری طویل مدت را به همراه دارد. علیرغم این که سئو زمان گیر است و برای پیروزی به منبع های بسیاری نیاز دارد، نتایج بلند زمان می تواند زیاد زیاد تر از تبلیغات مختصر زمان یا تاکتیک های شبیه باشد. سئو یک اندوخته گذاری زیاد مورد قیمت برای شرکت هایی است که به جستوجو تشکیل یک کسب و کار پایدار برای پیروزی طویل زمان می باشند.
۱.تشکیل آگاهی و اعتبار
ما می توانیم از هر متخصص بازاریابی اینترنتی بشنویم که تمایل دارد بازاریابی خود را برای تشکیل آگاهی با مشتریان بالقوه ای که اکنون با آنها رابطه ندارند، گفتن کند. به طور شبیه، زیاد تر از آنها می شنویم که می خواهند ترافیک وب خود را افزایش دهند، نرخ پرش را افت دهند و معیارهای کلیدی تعامل وب سایت همانند زمان زمان جلسه و صفحات در هر جلسه را افزایش دهند. یک استراتژی بازاریابی محتوا می تواند به یک شرکت پشتیبانی کند تا همه این اهداف را محقق کند.
در ارمنستان، نوع محتوای مناسب می تواند به مشتریان بالقوه ای که اطلاعات مقداری از شرکت شما دارند، شرکت شما را اشکار کند و اغاز به تشکیل آگاهی و اعتبار با آنها کند. محتوایی که بازدیدکنندگان آن را مرتبط و سودمند میدانند نه تنها علتافزایش ترافیک وبسایت میبشود، بلکه آنها را در وبسایت شما نگه میدارد و اغاز به تشکیل اعتبار میکند.
۲. روابط را پرورش دهید
همه می دانند که نگه داری یک مشتری زیاد مهم تر از تشکیل رابطه با مشتری تازه است. برنده شدن مشتری تازه زیاد تر نتیجه یک دوره وقتی طویل، نقاط تماس و تعامل های گوناگون و مقدار بسیاری از تشکیل رابطه است. بازاریابی محتوا راهی برای حمایتاز تلاش های گسترش کسب و کار اراعه می دهد. محتوای شما باید مشکلات، چالشها، سؤالات و شکافهای اطلاعاتی احتمالی را شناسایی کرده و به آنها رسیدگی کند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آنها بگذارد.
از این طریق برای مشتریان خود قیمت تشکیل می کنید. حیاتی ترین مسئله ای که هر شرکتی باید همیشه در نظر داشته باشد، این است که بازاریابی محتوای “ارگانیک” موفق، اول از همه، یک ربط انسانی و احساسات است و نه یک متن ساده که توسط یک “ربات” نوشته شده است. برای تشکیل سود برای مشتری خود به یک رویکرد احساسی و انسانی نیاز دارید.
جمع بندی
مشتریان بالقوه به جستوجو نظر فروش از سوی کارکنان گسترش کسب و کار شما نیستند. آنها به جستوجو پاسخگویی به سؤالات آنها، حل مشکلات آنها و تشکیل اعتبار می باشند که به نوبه خود علتایجاد مطمعن و تحکیم رابطه می بشود. با داشتن استراتژی و برنامه مناسب، بازاریابی محتوا میتواند راه ایدهآلی را برای شرکت شما فراهم کند که از کوششهای گسترش کسبوکار آنها به راه حلهای زیاد تر از همیشه حمایتکند.
انتهای نوشته/ منبع
منبع
More Stories
با بازاریابی محتوا کسب و کار خود را در ارمنستان بسازید
با بازاریابی محتوا کسب و کار خود را در ارمنستان بسازید
ادکلن مردانه یا ادکلن زنانه؟ چگونه هدیه ای مناسب برای عزیزانتان انتخاب کنید